İstifadəyə veriləcək yeni Filiallarımıza mebel avadanlıqlarının alınması məqsədilə açıq tender elan edirik.
Tender iştirakçıları aşağıdakı meyarlara sahib olmalıdırlar:
• Müvafiq sahədə peşəkarlığı, təcrübənin, texniki və maliyyə imkanları, işçi qüvvəsi, idarəetmə səriştəsi və etibarlığı olmalı;
• Ödəmə qabiliyyəti olmalı;
• Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı olmalı, əmlakı üzərinə həbs qoyulmamalı, ödəniş yönəlmiş girovu olmamalı;
• Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmamalı;
• Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq lisenziyaya və ya icazəyə malik olmalı;
• Müflis elan olunmamalı, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmamalı
Tenderin qalibi aşağıdakı meyarlar üzrə müəyyənləşəcəkdir:
• Təqdim ediləcək məhsulun keyfiyyəti
• Təklif ediləcək məhsulun qiyməti
• İştirakçı şirkətin bu sahədə təcrübəsi
• Təqdim edilmiş məhsullara verilən zəmanət müddəti
• Müqavilənin icra müddəti
Texniki şərtlər elana link olaraq əlavə olunur.
1. Tenderdə iştirak etmək üçün təqdim edilməli sənədlər:
• Qiymət təklifi
• İddiaçının hüquqi statusunu əks etdirən hüquqi sənədlər (nizamnamə, dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə, reyestrdən çıxarış, VÖEN və s.) surətləri
• Tender təklifini və satınalma müqaviləsini imzalama səlahiyyətinə malik olan şəxsin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd
• Tender təklifini təqdim edən şirkətin aidiyyatı sahələr üzrə portfeli (albom, görülmüş işlər haqqında fotohesabat, e-kataloq və s.)
2. Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarix vaxtı
- Tender təklifləri 29 Mart 2021-ci il, Bakı vaxtı ilə saat 12:00-a qədər Bakı ş. Puşkin küçəsi 30 ünvanına yalnız bağlı və küncləri möhürlənmiş zərflər şəklində təqdim edilməlidir.
- Zərflərin hər küncü möhürlənməlidir.
- Qiymətlər Azərbaycan manatı və vergilər daxil qeyd olunmalıdır.
- Göstərilən tarixdən və vaxtdan sonra təqdim olunan zərflər qəbul edilməyəcəkdir.
3. Satın alınacaq avadanlıq siyahısının əldə edilməsi
• Tender iştirakçıları satın alınacaq mebel avadanlığı siyahısını və ətraflı məlumatı saytdan yükləməklə yanaşı, elektron və ya çap edilmiş nüsxədə əlaqələndirici şəxslərdən istənilən iş günü saat 10:00-17:00 arası ala bilərlər.
4. Müqavilənin icra müddəti
• Satınalma müqaviləsi tenderin qalibi elan edildikdən ən geci 60 təqvim günü ərzində yerinə yetirilməsi tələb olunur.
• Satınalma müqaviləsinin qeyd olunmuş müddətdən daha qısa vaxt ərzində icra edilməsini bildirən iştirakçılar tender qaliblərinin müəyyən olunmasında müsbət rol oynacaqdır.
5. Ödəniş və digər şərtlər
• Təqdim ediləcək məhsullara minimum 1 il zəmanət verilməlidir.
• Zəmanət müddətinin 1 ildən artıq olması tender qaliblərinin müəyyən olunmasında müsbət rol oynayacaqdır
• Zərurət yarandığı halda Bank Tender qaliblərinə müqavilə imzalandıqdan sonra ümumi müqavilə məbləğindən 30% - ə qədər ilkin ödəniş edə bilər. Bu halda tender qalibi ona ödənilmiş məbləğ üçün Bank zəmanəti təqdim etməlidir.
• Tenderin qalibləri 4 ay müddətinə müqavilə məbləğinin 5%-i həcmində Bank zəmanəti təqdim etməlidir.
• Tender iştirakçıları keyfiyyət və istehsalçı meyarlarından irəli gələrək bir neçə təklif verə bilərlər.
• Təklif avadanlıqların quraşdırma qiymətlərini özündə əks etdirməlidir.
• Təklif qiyməti bütün vergilər daxil olmaqla verilməlidir.
• Təklif verilən zaman iştirakçı müqavilə icra edildikdən sonra, 24 ay ərzində zərurət yarandıqda bank üçün eyni məhsullardan təqdim etmək imkanına malik olmalıdır.
• Tələb edildikdə iştirakçı müəyyən mebel avadanlıqları üzrə 10 gün ərzində nümunə təqdim etmək imkanına malik olmalıdır.
• Zərurət yarandığı halda auksion formatında tenderin ikinci mərhələsi elan edilə bilər.
• Tender təklifləri Bankın təqdim etdiyi təklif forması üzərindən verilməlidir.
• Müqavilə imzalanana qədər Bank satın alınacaq mebel avadanlıqlarının sayınının artırılması və ya azaldılması hüququna malikdir.
• Tender qalibinin Yelo Bankda hesab açması (Tender qalibi elan olunduqdan sonra)
6. Tender iştirakçıları aşağıdakı meyarlara sahib olmalıdırlar:
- Müvafiq sahədə peşəkarlığı, təcrübənin, texniki və maliyyə imkanları, işçi qüvvəsi, idarəetmə səriştəsi və etibarlığı olmalı;
- Ödəmə qabiliyyəti olmalı;
- Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı olmalı, əmlakı üzərinə həbs qoyulmamalı, ödəniş yönəlmiş girovu olmamalı;
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmamalı;
- Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq lisenziyaya və ya icazəyə malik olmalı;
- Müflis elan olunmamalı, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmamalı
7. Satınalan təşkilatın ünvanı
Bakı ş. Puşkin küçəsi 30, AZ1010
Əlaqələndirici şəxs:
1) Anar Asgarzade
İnzibati və Təchizat departamentinin
Təchizat və satınalma şöbəsinin rəhbəri
+99412 981 daxili 1974
+9455 5056575
[email protected]