Yelo-dan çoxfunksiyalı mobil əlavə

Geri qayıt

Forum

PIN kodumu 3 dəfə səhv daxil etdim və kartım bloka düşdü. Nə etməliyəm?

Kart PIN kodu 3 dəfə düzgün daxil etmədiyinə görə bloka salınıbsa, aşağıdakı üsullarla blokdan çıxarmaq mümkündür:

  • Yelo App vasitəsilə pulsuz
  • Məlumat mərkəzi ilə əlaqə saxlayaraq (981)
  • Filiala yaxınlaşaraq
  • 24/7 fəaliyyət göstərən Azərikard Müştəri Xidmətləri Mərkəzi ilə əlaqə saxlayaraq (194; ancaq beynəxalq zənglər üçün: 012 598 46 97)

Kartın PIN kodunu yaddan çıxıbsa, bu halda filiala yaxınlaşaraq bankın PIN Reset xidmətindən yararlanmaq olar (xidmət haqqı 3 AZN-dir).

16504 Baxış
Müəllif : Yelo Bank

Mikro Biznes kreditinə müraciət edin

Kredit məlumatları

Kredit məbləği

50000
  • 500 ₼
  • 100000 ₼
Şəxsi məlumatlar
{{form_error}}

Göndərilən OTP-ni daxil et

Birdəfəlik şifrə mobil nömrənə göndərildi

{{otp_error}}